<3

Drömmen kom till oss alla...
Likt skärvor och flisor som spolats iland på en öde strand väcktes vi till liv.
Så fann en skärva sin plats i skapelsen....och så en till....och en till.....
Med kärlek började den stora drömmen att vävas på nytt.
En värld var på väg att födas!
En värld i skönhet :)

Mina älskade vänner, vi som sitter i samma båt, och dom fantastiska männsikor som jag får äran att dela mitt liv med, och möta. Ni är en gåva! Var och en av er! Vi gör helheten tillsammans :)
Idag är ännu en dag jag kan leva helt och fullt i, det är bara här och nu vi lever <3

Kommentarer
Postat av: Örjan

Fin text.

Ja.. vi är en underbar stor, varm, trygg familj.. Jag älskar er.....

2009-04-13 @ 11:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0