Det är väl helt fantastikt ändå att leva :)

Vilka stunder jag får uppleva. Har vart hemma hos Örjan hela kvällen, käkade god mat och tittade på en film efteråt. Jag, Örjan, Bosse, Emil, Felicia, Tilda, Emils kompis och sen kom Kattis :) Så himlans mysigt att bara vara, som en liten familj :) La mig på soffan efter maten och sen kom Tilda och Felicia och mös, låg och höll om varandra :) Sååå himlans mysigt. De är Örjans döttrar. Så helt otroligt att få känna den närheten, den kärleken, och uppskatta ögonblicken till hundra procent. Ibland känns livet som en dröm, det som händer är magi för mig.


Blir åter igen bevisad hur bra allt blir när jag slutar styra hur JAG vill ha det :) Att leva med i livet på livets villkor istället för att försöka kontrollera och regissera det som JAG vill ha det. Sen jag verkligen gav upp igen och ser på situationen med öppna ögon hur det är, och det som händer så är det som att bli befriad, ännu en gång. Och överbevisad den tro jag har. Och att programmet fungerar, och att jag har svaren i det jag kallar gud, när jag lever efter "hans" vilja. Livet behöver inte vara så himlans allvarligt som jag gör det ibland heller, alltså vi lever bara här en gång, och jag tror jätte mycket på att allt är väl, och att meningen är att vi ska leva väl. Vi utvecklas i varje stund, varje dag är en mening i våra liv...till dom som vi ska bli. Att fånga dagen...alltså det är bara här och nu vi lever! I varje sekund.


Jag har även den här veckan fått sätta värde i mig själv, och välja vad jag vill ha i mitt liv...och när det gäller "kärleksrelationer" så är det här heeelt nytt för mig. Jätte konstigt att göra ett val utefter vad jag anser att jag är värd. Sånt som inte gör mig gott vill jag inte ha, och fin oärlighet eller vad jag ska kalla det väljer jag bort. Någon som jag hade kunnat fortsätta träffa och se efter om det kunnat bli nånting mera som börjar dribbla med dubbelspel på en gång är ingenting för mig idag. Och det är så konstigt att stå för dom besluten. Att själv backa och önska dom väl, och inte vara arg och bitter med, det gör mig inge gott nånstans. Jag visste inte alls vart jag själv stog när han visade sitt intresse, och valde att vara ärlig med det på en gång. Tror mycket handlar om rädslor för mig också, att på riktigt släppa in nångon på ett helt nytt sätt. Och mycke ovisshet om jag verkligen hade mera känslor eller inte. När jag fick veta att en annan tjej var intresserad av honom...då jävlar skulle jag ha honom....den delen av mig växer på en gång då. Mitt ego. Och ägande. Valde att ta allting på en gång med min sponsor och mina vänner, och vara så ärligt som jag bara förmådde. Om allt som händer med mig. Har många deffekter och sidor jag behöver förändra, och den dagen jag väl träffar någon så hoppas jag att den möter mig där jag är, och förhoppningsvis står kvar och låter mig få "tillfriskna" i det med. Är jätte tacksam till min sponsor och vänner som speglar och vägleder mig, och ger mig styrka och klarhet i det jag inte ser, och det jag inte klarar själv.


Imorgon är jag LEDIG :D weee. Sen på kvällen blir det IOGT, påskbod och karaoke :) Ser fram emot det. Sen ska jag och Sofie förmodligen ut på krogen i helgen och dansa :) Så förbannat kul det är att vilja gå ut nykter för att just dansa, NYKTER :) Det är också magiskt! Är så oändligt tacksam att jag har det liv jag har idag, att jag har gud, programmet och gemenskapen, mina vänner och framör allt min fina familj. Hade aldrig kunnat föreställa mig att livet skulle vara som det är idag, och vill inte ha nånting annorlund, hur det har vart och hur det är. <3


Felicia & jag, en vanlig kväll hos Örjan :)



Tilda somna i soffan efter hård vilja att vara vaken :D



Felicia och jag gömde henne för Örjan :) Han vet inte att hon sitter på andra sidan dörren :)



Grillkväll och spel :) Fantastiskt! Första kvällen för Sebastian med oss :)



Alias spelning :)



Vi spelar guitar hero och Sandra visar våran "bibel" ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0