Gränser & rättigheter !

Vilken dag! Herregud vad jag får hjälp och ser saker :) Vad jag verkligen behöver träna och jobba med, för min egen skull alltså. Med jobbet och överhuvud taget. Att sätta gränser emot människor och stå på mig, och se MINA rättigheter. Jag har också rättigheter...och där i har jag också ett värde. Jag ger mig själv värde i det tror jag. Behöver så mycket jobba med mitt eget värde, och min självkänsla. JAG ÄR VÄRDEFULL!! Va kul att ha lite saker som jag vill ta tag i, som jag tror på kommer få mig att växa :)


Kommentarer
Postat av: Kim

Hej Linda!



Du är hur VÄRDE FULL som helst. Du är min stjärna ska du veta. Tycker du är super stark.



Kram Kim

2009-04-21 @ 03:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0