Gaaaa

.......Ja fasiken vad jag hatar känslor ibland! Hatar killar ibland...fast det handlar inte om dom egentligen. Det är mina jävla rädslor och känslor...det som gör ont som jag hatar. Det gör så ont att bli sviken, att bli lämnad, att bli avvisad, att bli sårad! De är dom värsta känslorna. Mina största rädslor, som kom tillbaka som ett brev på posten. Att våga ha tillit och våga riksera att det blir så här med då...det är läskigt. Och läskigt när jag inte litar på människor tydligen, vet varken ut eller in. Vill sätta upp alla murar igen och aldrig släppa in nån, för att sippa det här.
Blir verkligen nån jag inte vill vara i det här! Jag har rätt till mina känslor....det är väl hur jag agerar på dom...som är så svårt!

Gud ta min vilja och vägled mig.


Hade en jätte fin dag igår, och hur mysigt som helst på kvällen :) Och jag tänker fortsätta leva :) Samma här då, att välja vad jag vill fokusera på i mitt liv! Det positiva, eller negatvia? Det som gör mig gott, hur jag vill vara som människa. Leva i kärlek och ödmjukhet till livet och det som det innehåller. Det inkluderar också det jag är i just nu. Allt är precis som det ska vara.


Tack Sandra för tiden med dig <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0