Sommardag :)

Idag har det verkligen vart en fin dag, jag har känt mig med och det goda har verkligen vart med hela dagen. Var ut och gick när jag vaknade och det känns skönt, jag mår bra av att gå ut och gå och vakna till i hela kroppen. Fick ett meddelande av Elina och det fyllde mig verkligen med kärlek och tacksamhet, och jag är så himlans berörd av att se henne idag. När jag tittar tillbaka två år hur det var och allt hon verkligen har tagit sig ur och gått igenom, och växt så otroligt i sig själv. Är så tacksam över den relationen vi har fått.
Sen åkte jag till Söderfors och där väntade Tine :) Sen kom Elina och Maria med deras små juveler :) Såå himlans gott att träffa Maria igen med, och prata! Johan och Alva förgyllde våran dag med :) Det är verkligen så fint att se kärleken mellan föräldrar och barn!
På vägen dit så messa jag Patrik om nummer till en som jag behöver gottgöra, jag känner verkligen att jag behöver ringa henne och se om jag kan få träffa henne. Eller iaf be om ursäkt över det jag har utsatt henne för, vissa gottgörelser är det bra att jag har "väntat" med, inte medvetet lagt dom på hyllan utan det har bara inte vart dags förns nu. För det är nu jag verkligen är mogen och har kunnat förlåta mig själv för vad jag har gjort med, och jag är så uppriktigt ledsen ifrån mitt hjärta för den skada jag har gjort. Kommer aldrig kunna göra den ogjord men kan verkligen ta mitt ansvar och uppriktigt be om ursäkt. Det känns bra, hur hon än tar den.

Träffade Robin en sväng idag igen och sa hej och jag är så himlans tacksam där med...att jag är fri! Det finns inget hopp längre om att han ska vilja ha tillbaka mig, han är ingen besatthet, jag har inte dom känslorna kvar för han. Jag känner kärlek till han som människa och den mår jag gott av. Han är lika värdefull som alla andra. Och det har tagit mig tid att komma dit jag är idag...tid och smärta!
Det är mycket som jag reflekterar över med att jag känner mig fri...och det är tack vare programmet. Och att jag har städat upp och ur i själen och hittat nya krafter, och nytt att fylla mitt hjärta med. Och det är grymt häftigt. Många gånger tar jag mig själv och livet för givet och tror att det är en självklarhet att jag är som jag är och att livet är som de är...och de är de ju absolut inte.

Är många flera möten och samtal med människor som verkligen har betytt mycket för mig idag <3


Farmor och farfar ville ge mig pengar nu för att jag inte har så mycke kvar, som en tidig present...och bara tanken av dom är så himlans fin! Och jag kände att jag inte ville det...men tänkte ändå ta emot dom, fast kändes som att jag skulle ha dåligt samvete och känna skuld eftersom det är mitt eget fel att jag bränner mina pengar. Så var vi på bilbingo nu på kvällen...så vann jag precis den summan pengar som dom ville ge... Alltså hallå? :) Blir så stärkt och tacksam i min tro alltså! Utan girighet i mina pengar jag fick, utan enabrt tacksam, och att farmor och farfar inte behövde ge pengar. Vinsten var på mer men det gjorde liksom ingenting...för jag var bara sååå tacksam :)


Va himlans gott det är idag Och är så himlans rädd om livet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0