Dagen idag...

Ja? Nånstans är gud med mig i varje andetag. Och jag kan vara trygg med det. Har fått så otroligt mycke hjälp av människor idag, och jag är på rikigt ifrån hjärtat bestämd att ta mig framåt igen. Nånstans så när de känns som det gör i mitt liv just nu... så är det bäddat för att framtiden kan erbjuda precis vad som helst. Jag orkar inte vilja styra... känns som att jag har händerna uppe och gör vad som helst för att leva i sinnesro. Är så tacksam över dom människor jag har i mitt liv, som verkligen verkligen ger mig allt jag behöver, som ger mig kraft och styrka och förstånd. Vad skulle jag göra utan dom?

Bad verkligen på mina knän i morse... och den bönen är hörd.


Kände att jag till och med ser fram emot saker idag :) Den känslan är också tacksam :) Fy bubblans vilka lärorika saker jag är med om... och vad jag stärker mig själv när jag väljer att gå igenom de, nykter!

 

Gud ger mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra
Mod att förändra det jag kan
Och förstånd att inse skillnaden

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0