Fredags myys :)

Så får de vara ikväll :) Är hemma hos min extra familj ikväll och ska sova här :) Känns mysigt, och så fruktansvärt tacksam att jag har dom. Att jag kan göra sånt här. Örjan Wahlberg Eriksson, du är en av dom viktigaste människorna i mitt liv!

Dagen idag har vart helt ok! Jag har inte haft nån kamp emot mig själv, allt har bara fått vara som de är. Jag har fått vara Linda idag, varken mer eller mindre. Har inte orkat vara nånting annat än att bara låta mig vara som jag är. Kom för sent till jobbet för att bilen krångla :S Men Alf hjälpte mig att få igång den :) Orkade inte ens bli arg eller känna mig dum, och vart inge offer heller. Bara tog de för vad de var :) Stannade en halvtimme längre istället på jobbet.

Grät hela vägen hem ifrån jobbet, av sorg....och av tacksamhet över det jag har i mitt liv! Det är så värdefullt idag! Vad som än händer i livet, så är kärleken i och till livet det som är absolut starkast. I slutändan så slutar de alltid på de. Konstigt nog. Var så tacksam när jag åkte hem när jag fick känna de, att "tack för att jag får kraft till de jag inte känner att jag klarar", att jag tog mig igenom gårdagen, för så kändes dagen igår. De i mig som vill styra mig åt fel håll går jag emot, jag låter inte de få plats! Jag väljer annat, och de gör mig tacksam! Är glad att jag kan känna med, jag upplever massa olika känslor som jag inte vill ha, men jag är kvar i dom ändå. Sen kommer lugnet... när jag har accepterat att det är som de är!

Nu ska jag upp och fixa med tvätten, Sandra står och stryker och Örjan håller på med maten :) Vilken liten familj vi är :D hihi

Acceptansen gör livet lättare att leva <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0