God Jul :)

Ja jag hoppas ni har haft en riktigt mysig jul med era nära och kära :)

Vi har haft en helt underbar dag!

Bestämde mig i morse för att ta del av allt vad dagen hade att erbjuda, och att inte göra så stort av allt, utan bara njuta av stunden. Och ta vara på tiden med familjen. Ida & Björn kom hit på morgonen så käkade vi julfrukost allihopa :) Sen fixade vi oss å så, sen körde vi julklapps leken :) Riktigt kul är de :) Nånting som vi alltid har när vi är med varandra i den här familjen...så är det är verkligen kul. Vi skrattar alltid!
Sen satt vi som stoppade korvar i bilen och åkte ner till Våla :) Åkte förbi hos farbror en sväng och ville önska god jul bara och få krama om dom :) Möttes av att Lilla sprang fram och tok krama mig, underbara sötnos <3 Jag älskar verkligen barn och den kärlek som ger, och glädjen i dom.

Sen var vi till morfars grav en sväng. Morfar älskade fikon :) Och Janne hade fått såna ifrån sitt jobb..och jag tyckte morfar skulle få dom :) Så jag tog med dom å la vid hans grav. Konstig dagen har vart utan han alltså :/ Han fattas så otroligt mycke.

Tiden hos Frida & Niklas med hela familjen är så oändligt dyrbar...och jag njuter verkligen av varje sekund. Vi har så himlans mycke kärlek i våran släkt. Alla var vi överens om att det var ovanligt gott julbord de här året, RIKTIGT gott var de tyckte till och med jag :)

Niklas spelade piano och sjöng, och jag tränade lite på gitarren tillsammans med han :) VA MYYYSIGT :) Jag älskar verkligen sånt där, ingen nyhet ja vet ;) Sen läste Anders en bit ur jul evangeliet och sen sjöng Linda och Sara. Ni må tro att vi njöt allihopa :) Sen kom tomten :D Helt underbart att se barnen, och innan med och deras väntan och längtan och frustration och tålamod med för den delen...tills dom skulle få öppna julklapparna :) Att se barn är verkligen en egen resa, och stunder att bara bejaka och njuta.

Niklas och jag satt en stund och spelade själva...och han sjöng några låtar för mig som jag inte hade hört.
Dom stunderna med musiken och själen så där...det fyller verkligen mitt hjärta!

Vi spelade spel en del av oss...tror vi måste vart 14 stycken runt matbordet i köket, lillebror och jag kom sist :P Sen körde vi handleken och då kom de med några till :) Haha, handleken införde vi när vi var i Grekland och har blivit lite som "våran grejj".
Det tog emot att åka där ifrån... skulle vilja vara med alla för alltid :) Haha.

Tackar gud för min familj, och det jag kan känna och får uppleva!

       
     
     
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0