Länge sen...

...åter igen va de länge sen ja skrev nu. Har haft fullt upp me annat helt enkelt :) 

Är hemma hos Robin nu och bara är, han åkte iväg på meditations möte och jag bara kände inte för nå möte. Drömde om Liv inatt... de var ett tag sen ja drömde om henne nu. Inatt så ringde hon till mig. Det stod nå annat nummer när de ringde, och när ja svara och de va hennes röst så skrek ja. Och gick med luren till jag vet inte vem men så den också skulle få höra att de var hon. Hon var inte död, fast hon va de ändå. Och  hon var glad och sa att hon hade de bra :) Och hon sa att vi skulle träffas igen. När ja vakna i morse så vaka ja ur den drömmen först, och de var som att hon hade vart här precis. Blir så glad...och så himlans ledsen. Saknaden blir så mycke större såna här dagar, och de gör ont. Och åter igen acceptera att hon är borta. Saknar så himlans himlans mycke <3

Åkte hit igår, konstigt de dära att sakna någon :) Så himlans mysigt! Pratade med min sponsor för första gången om allt som har bara hänt nu. Och de var sååå skönt att prata med henne, och framför allt att hålla kurs, och se vad jag har för tillgångar i mig själv att förändra. Det är verkligen fint :) Är så tacksam att jag har de jag har i mitt liv.
Min sponsor är verkligen en helt otrolig människa! Så mycke hjälp jag har fått av henne å så himlans mycke fint.

Har så mycke att se fram emot just nu :) Längtar tills helgen och ser fram emot dagarna att jobba med :) Och tiden ja får ha med mitt hjärta <3

Åter igen så är tiden så värdefull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0