Men va faaan!

Jag är så jälva trött på mig själv... och på att jag lurar mig själv i att tro gott, och vilja gott! JAG GÖR ILLA MIG SJÄLV! Från ena sekunden vara sant...och till nästa vagga in mig själv i nån jävla lögn.


Jag hatar fan dig! Brukar inte använda dom orden, och aldrig vilja känna som jag gör just nu. Ångrar att jag har gett av min tid till dig, att jag lurade mig själv ifrån första början, och att jag följde vägen tillsammans med dig. Du är ett stort jävla misstag, och förhoppningsvis min största påminnelse och lärdom...om hur jag aldrig vill vara och vad jag aldrig vill ha!


Fy fan i helvete... Vem gav dig rätten att pissa på mitt värde?! Vem fan tillät dig att göra som du har gjrort?! När fan blev det ok... att dra in andra i din egen jävla skit? Den hade du kunnat skona mig ifrån. Tyvär valde jag med... utan att veta om vad de var jag valde. Ditt jävla as!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0