Nuet, idag!

Lyssnar på en låt som går... "Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen, så jag lever idag, morgondagen är för långt bort...men vi är här idag, så jag skrattar idag" med Ison och Fille. Inte så tokig :) Läste morgonens text och den kändes också helt rätt. Om entusiasmen i tron, och vad man vill av livet. Och att allt är väl, att det blir precis så som vi vill ta emot livets lärdommar och vad vi gör av det.
Låg och skrev igår och funderade lite på vad jag vill med 2010, och vad jag vill ha för mål för mig själv. Mamma skrev sina drömmar och mål på juldagen och jag blev inspirerad av det. Det är vägen mot våra mål och drömmar som är en del av drivkraften ju :)


Nu ska jag in till stan och kolla på en ny mjukis dress :) Och se om de kan finnas nå nytt till nyår :D Guuuud va jag längtar, ska till Borlänge med gemenskapen på konvent. Kommer bli säkert 300 pers :) rave å grejjer på kvällen :) Åker med Micke dagen innan så ska vi vara med och göra service :) De är bra :)


Är grymt tacksam över att jag har en dag ledigt... och att jag kan välja vad jag vill göra av den här dagen!




"Förlåtelse är att låsa upp dörren för att släppa någon fri....och inse att fången var du"

Ta hand om dig, och var rädd om dig! Du är värdefull!



Kommentarer
Postat av: Eva

Guuuuud så rätt det kändes att läsa raderna du skrivit på slutet....tack för dom.....kram och ha det så trevligt på nyår

2009-12-27 @ 23:45:34
Postat av: Jag (Linda)

Va gott å höra att dom gav dig nånting. Att dela med mig av mig själv ger ju nånting till en annan :) Det är värt att skriva för mig då :) <3 Tack snälla du, tror nyår kommer bli kanon :) Önskar dig med ett trevligt nyår :)

Kraaaam

2009-12-29 @ 00:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0