Vad jag får lära mig....

Är grymt tacksam att få veta sånt här "i tid". De gör förhoppningsvis skadan lite mindre smärtsam. Du är inte värd den skada som de gör i mig, DU är inte värd nånting i mitt liv. Tycker fan synd om dig på riktigt! Hur sjuk får man vara? I ett så kallat tillfrisknande? Sannslöst! Blir så äcklad så de bara vrider sig i hela kroppen på mig. Fy faan!


Min sanning igår, ser inte lika dan ut idag. Mina drömmar igår, ser annorlunda ut idag. De jag inte lyssnade på igår, hör jag idag. De jag inte såg igår, ser jag idag!

Tänk vad grundlurad jag blev, och vem lurade vem mest? Du mig? Eller jag mig själv? 

Tack gud för att jag är där jag är, och att jag är värdefull idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0