Bra dagar :)

Dagar som det känns lugnt inombords när jag är med i livet och är närvarande...och får känna kraft....såna behövs verkligen. Och jag behöver verkligen fylla med kraft och energi för det som kommer med. Idag har det vart en sån dag! Och när jag kom tillbaka från morgon promenaden och satt och rökte så fylldes jag redan där, solen gick upp och det var rosa på himlen, och bara kände att gud så vackert det är :) Kändes gott att åka iväg till jobbet med, raggade upp Annette & hade sällskap på vägen in :)

Självförtroendet har sviktat idag av olika anledningar, men det är bara att fortsätta ändå. Inget blir bättre av att jag låter bli att göra det jag ska iaf. Kom in en kvinna som brukar handla hos oss, så sa hon till mig igen att , "Gud vad du är fin, du är så himla vacker". Tack snälla du sa jag och rodnade :) Så sa hon du har allt som man ska ha, du är snäll och trevlig, positiv och glad, och alltid hjälpsam :) Sånt där behöver jag också verkligen nu. Jag tackade ännu en gång och sa till henne att det är ju så att "vi får ju det vi ger" :) Så är det ju. Och det gillar jag verkligen. En positiv och kärleksfull handling, som blir en vana, som blir min personlighet....det får jag själv uppleva med. Det är det som är så gott med kärleken till livet, och min syn på livet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0