Dåligt med tid?

Ja det kan ju kännas så ibland. Och tiden har gått sjukt fort på jobbet idag. På förmiddan var det segt, dåligt med kunder och inga varor. Sen kom våran butikskommunikatör. Sen hade vi fullt upp, och det ser ut som ett bombnedslag på jobbet. Det är kul också när vi gör om, det är som att hålla på med flytt och inreda lite hela tiden :)

När klockan ringde i morse så ville jag som vanligt inte gå upp :S Gaaa, så trött jag blir på att tycka synd om mig själv det första jag gör :) haha. Fick säga åt mig själv att GÅ UPP LINDA . Som det har vart förut så låter jag min egenvilja ta över redan från start, under december när jag slutade gå på morgonen. Redan då så får ju lättjan ta över. Behöver ta tillbaka mina rutiner som jag mår gott av, och jag tycker verkligen om morgonen när jag får gå och lyssna på morgon radio, ta en morgon cigg och gå upp och duscha sen :) Och bara ta det lugnt innan jobbet när jag fixar mig å så.

Nu när jag väl är hemma så har jag bara hunnit göra mat, prata i telefon, fixa räkningarna...och nu....andas! Tillbaka till rubriken....känns som att jag har dåligt med tid! Brukar tänka på  mina vänner som har barn och familj när jag är stressad över mitt eget liv och att hinna ta hand om mig själv...herregud jag har ju hur mycket tid som helst egentligen, jag har bara mig själv ju.



I all smärta med morfar så är det SÅ mycket stark kärlek! Det är så fint. Att få vara med en människa som är på väg till andra sidan och det som händer... den kärleken och allt det fina... tackar gud för det . Min fina morfar, och min fina familj.

Om jag bestämmer mig för att ta ansvar, och göra så gott jag kan. Och vara i nuet...så blir det bra! En dag i taget!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0