:)

Gud vilken skön dag jag har haft idag :) Redan från morgon igen. Alltså det är så himlans fint när solen är på väg upp, och den går upp precis när jag kommer tillbaka från min promenad.
På jobbet har det gått riktigt fort, jobbade bara 3 timmar. Och dom timmarna var effektiva, vi håller ju forfarande på att gör om i butiken och det är riktigt kul. Och när allt blir klart så kommer det bli så fint! Under dan så tänkte jag " kan det inte komma in lila gardiner med nå grått i ", så jag kan passa in det hemma, har ju mycket grått i min lägenhet, i vardagsrummet iaf. Så var det precis det som kom in också :) JÄTTE fiiina! Så jag slog till och köpte prynadskuddar för att få in färgen mera i rummet, och en liten duk och en pläd. Ska göra om antingen på fredag innan IOGT lr på söndag. Gud så kul! Lägger  upp kort sen om jag fattar hur man gör :D haha.

Efter jobbet så sken solen, det var varmt och kändes verkligen som en vårdag, helt underbart :) Gick till bilen och satte på mig solbrillorna och åkte ut till Örjan i Forsa på en lunch :) Helt fantastiskt att få fyllas med glädje, som känns ända in i hjärtat. På vägen dit i lycko känslorna så slog det till igen att Liv är borta :( Tänk vad sorg och glädje ligger nära varandra! Blev att minnas henne och sakna henne, det var hanterbart, men känns så förbannat tråkigt och gör ont att jag inte kommer kunna prata med henne nå mera :( att jag inte får träffa henne igen, och att hon inte fick mera tid i den här världen.

När jag kom hem så fixa jag matlåda till imorgon och betalade räkningar, alltså jag är väldigt positivt överaskad över min inkomst den här månaden. Trodde det skulle bli mycket värre med tanke på att jag var borta två veckor ifrån jobbet. Men det kommer absolut att funka ändå! Nu ska jag iväg in och gympa :) Blir så inspirerad av mina vänner som tränar och tar tag i det dom vill förändra :) Så jag tänkte ta tillbaka dom rutiner som jag mår bra av, en del är träningen :) Så trött på att vara i min kropp med, vantrivs så fruktansvärt ibland. Det är ju ännu värre när jag inte mår bra. Vet att jag behöver ta hand om mig, och gå inåt, det är där jag har min förnöjdsamhet och jobba med mig själv. Men jag kan faktiskt göra det jag kan för att förändra det yttre med :)

Må gott, och var rädd om dig själv! Och kom ihåg att DU är värdefull som DU är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0