Ja ?

Jag kämpar verkligen för att klara av allting just nu, så känns det idag. Imorgon vet jag ingenting om.

Hade en bra dag igår, och det var & är så otroligt tacksamt, och så himlans välbehävligt. Att hinna ladda och fylla på med kraft, för det behöver jag verkligen nu. Mamma ringde innan jag skulle sova och berätta att dom tror att det är dom sista dagarna för morfar nu. Han bara spyr & vill inte längre själv. Vilken äcklig sjukdom cancer är! Förgiftar honom helt, och det finns ju ingenting som går att göra. Gör så ont att han ska behöva lida så här, och må så dåligt till det sista liksom. Så svårt att förstå att  han är så dålig med, han var ju pigg för ett halvår sen. Och han var hemma för en månad sen. Det är svårt men på dagarna på jobbt så måste jag släppa allt så gott jag kan, mitt bemötande och hur jag är jätte viktigt för kunderna, och där måste jag göra ett bra jobb. Sen när jag kommer hem så sätter allt igång...så vart det idag iaf. Fick veta datum för Livs begraning igår också så allt med henne satte igång igen också....

Det är svårt att leva ibland...just nu. Det kan vara svårt allmänt annars också, beroende på hur mycket jag själv krånglar till det, lr inte accpeterar mig själv och andra så som jag/dom är. Saker och ting förändras hela tiden, och det här är något jag aldrig har upplevt. Jag har verkligen blivit berörd när andra har misst sina anhöriga, och lidit med dom. Nu vet jag hur det känns! Och det ger mig också en annan förståelse för andras sorg, och det andra har gått igenom i sina förluster.


För övrigt på jobbet så har min inspiration vart bra idag :) Chefen och jag slog våra kloka huvén ihop och spåna fram ideér, och jag gjorde där efter. Och det vart bra tycker jag, och chefen var också jätte nöjd. Det är så himlans kul med mitt jobb att få testa nya saker och skapa när som sagt inspirationen är med. Vårens mode färger på både inredning och kläder är ju bara så himla mycket Linda som det kan vara :) Älskar färger, pastell och starka färger. Passar mig utmärkt, och jag blir glad av färger, det är uppiggande. Jag har några veckor framför mig med mycket jobb, och bara måste klara av allt, och det kommer jag göra med. Min inställning och hur jag tar hand om mig själv är viktigt! Jag är faktiskt viktig i mitt liv idag, om jag inte är rädd om mig själv så kommer jag bli full igen.

Nu ska jag ta och göra mig en smoothie och kolla på Sveriges värsta bilförare :) Haha, vilka människor! Hon den blonda tanten som har sin son med, hahaha hon är ju bäst! Det finns folk till allt!

Bara för idag kan jag vara nöjd att jag har gjort så gott jag har kunnat!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag lider med dig min vän, men jag VET att du kommer att klara av det här. Det är aldrig lätt att förlora nån och ännu värre när det är nån som står en nära.. Jag och många med mig finns här för dig gumman.. Älskar dig.. Har du nån som följer med dig på begravningen? Säg till om du vill att jag följer med dig <3

2009-02-19 @ 21:47:02
URL: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0