Livet :)

Hihi, så sjukt glad jag är att jag är där jag är :) Heelt otroligt!
Vill tacka dig Karin så jätte mycket för din kommentar, blir så fruktansvärt glad :) Just om skrivandet så är det flera som har sagt det till mig och jag känner att jag också vill det, har lite på datorn som jag redan har skrivit. Får se om det blir nå av det en dag :) Blir alldeles varm av din omtanke!

Just nu sitter jag och färgar mina ögonbryn och bara njuter :) Fasiken så fint livet är, tänk att jag har hittat det jag har. Har precis kommit hem ifrån ett jätte fint möte. Är så med i delningarna och känner igen mig så himlans mycke, och jag är verkligen i kontakt med mina känslor där. Både glädjen, smärtan och sorgen. Jag behöver både och verkligen! Jag kan bli förundrad över allt som har hänt sen jag vart nykter. Hur livet har kunnat bli så här?! Nog tror jag verkligen på att det finns..det jag väljer att kalla för gud ;)

Min kollega gick på semester idag....och när hon hade gått hem så slog det mig....Shit nu är jag "själv" med butiken....Va himlans glad och stolt jag kände mig över det förtroendet som mina chefer har. Att jag faktiskt klarar det! Förstå så mycket jag har växt i mitt jobb från det att jag var in där första gången och frågade efter en praktik plats :) Så mycket jag har växt i mig själv och så otroligt mycket jag får varenda dag i mitt jobb. Alla människor jag får möta, vad jag lär mig, och vad jag får träna :)

Imorgn åker vi upp till Umeå på konvent :D Förstå så himlans himlans kul och spännande :) Lika där också, att jag gör det :) Jag väljer att vara med idag å inte ställa mig utanför å begränsa mitt liv i mig själv och min osäkerhet. Jag vågar möta livet på livets villkor och är ärlig med mina känslor. Jag tar hjälp av andra att förstå mig på mig själv när jag inte gör det själv. Min sponsor är en av dom viktigaste människorna i mitt liv idag. Jag älskar verkligen det här livet och människorna i det :)

Önskar verkligen er alla allt gott ni kan få, varje människa förtjänar det. Det finns nånting värdefullt i var och en!
Kärlek och värme <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0