Aj aj aj :P

Ja ajjj i min kropp :P Snacka om träningsverk från igår. Knappt så jag har kunnat böja mig ner idag. Lite skönt äre med, då märker jag ju att några vilande muskler har fått sig lite ;D

Har haft några sköna dagar faktiskt, när det har vart helt ok, och det är det fortfarande :) Fick ju lön idag och då tror Linda att hon är miljonär (a) :) Handlade lite nya kläder och massa mat så det finns. Kollade kontot sen när jag kom hem ifrån jobbet och jag blev positivit överaskad igen. Det är ju hur trevligt som helst! Och mer väntar ju, ska ju gå upp på en nästan heltids tjänst på jobbet. Snacka om att det är kul alltså, jag började med praktik där när jag fortfarande var i behandling. Och nu 1,5 år senare så ska jag få nästan en heltid, och mera ansvar. Cheferna lämnar det på oss! Helt grymt, är nervös och ser fram med spänning emot det. Efter en månad som jag hade praktiserat där, och då ska jag tillägga att jag varken hade nån utbildning eller erfarenhet  så fick jag börja jobba extra. Och har gjort det sen dess. Tycker själv att jag passar bra för det där jobbet, och jag är duktig! När jag får vara den JAG är där med, då går det som allra bäst.

Imorgon är jag ledig :) Såååå skönt! Ska simma och sola på dan, sen tänke jag hälsa på "mina barn" ;) Tänkte åka över till Örjan, älskar verkligen hans barn!
Sen på fredag blir det Uppsala och konvent :D *wiiii*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0