Otroligt lugn dag

Idag har jag verkligen vart slapp. Har inte fått mycket vettigt gjort, och det har känts som att det har vart helt ok ändå. Har tillåtit mig att ha en sån dag, och att det har vart såna dagar på senaste. Kan längta till och från till att få det "normalt" igen, men inrutad vardag och rutiner. Och det har vart skönt att kunna ha det så här med :)


Började dagen med att åka till mormor och äta frukost med henne och Frida, hon hade Bell med sig och det var så mysigt att vara med dom. Så himlans söööt hon är! Första gången på jätte länge som jag känner mig sugen på att skaffa barn :) Kände det jätte starkt. Nu är det ju ingenting som jag kommer att göra slag i saken å göra nu, men gud vad jag har mycket att se fram emot i livet :)


Sen åkte jag (obsevera att jag åker hela tiden, här har det inte gåtts i onödan) till Therese och Elina kom med Lilla. Så mysigt att vara med deras barn också, barn är så oförstörda, så fulla av liv och dom är verkligen just så som dom är. Vi sjöng sing star och hade trevligt! Så härligt att bara vara, och göra sånt som jag förut hade vart för rädd för att göra. Vart kvar hos Therese ända till kvällen och somnade till och med en sväng på soffan. Sen åkte jag hem och iväg igen för att sola. Satt och tänkte på den korta vägen om till lillebror om jag skulle åka in på möte för jag kände att jag behöver göra nånting, och möten är alltid bra. Men jag åkte och solade istället. Sen gick jag till Therese med lite tvätt, då kände jag att jag behöver fasiken få lite frisk luft i min kropp. Vilket var helt meningen, för min sponsi ringde. Blir så glad :) Är verkligen jätte häftigt att vara sponsor, det känns verkligen som en ära, och är så spännande det som de ger mig med

Tack för den här dagen!
Och tack Therese för att du tvättar min tvätt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0