Upp och ner, glädje och sorg!

Usch vad ledsen jag känner mig... går så mycket upp och ner....

Sen Livs begravning är det som att jag förstår att hon är borta...och det gör att det gör mera ont. Är så ledsen att hon inte kommer tillbaka, att hon är borta för alltid. Jag vill ha tillbaka henne, och aldrig lämna henne....

Det har gått bra att se henne på kort, men nu är det jätte jobbigt. Usch Liv, jag saknar dig så mycket


Känns som att det kommer mera i sorgen också, sorger i livet...sånt som gör ont ibland gör mera ont nu. Relationen med en av mina vänner som inte är nånting just nu? Sorg över en vän som var en bland mina bästa sen i början av sommaren...Sorg över att jag vill flytta tillbaka ibland...fortfarande sorg över att mamma och pappa inte är tillsammans längre...det är inte så att jag vill att dom ska vara tillsammans...är nog det lilla barnet i mig som känner så, som älskar sin mamma och pappa högst i världen. Just de här med mamma och pappa....jag har lyssnat på en låt hela dan som heter "min mor och min far", och jag älskar den. Refrengen berör mig in i hjärtat."Min mor och min far, finns inget bättre än min mor och min far, jag ger er all min kärlek, utan er, vart skulle jag va?" Har tänkt mycket på min mamma och pappa idag, och allt vad dom har gett mig i livet. Saknar min pappa....


Det är så mycket i mitt lilla liv just nu...känner mig så liten, och jag behöver vara i det här med. Det är i alla mina tuffa perioder i livet som jag växer, och det här kommer ju att förändras och jag kommer att bli en mera ödmjuk människa.


Imorgon ska vi testa brudnäbbsklänningar :)

Sen ska jag på bio med Samuel på kvällen :) Så spännande, och det är så grymt kul att göra allting nykter, att våga göra det. Träffa nya vänner och vara en del av livet!


Tack snälla ni för era kommentarer! Jag blir så rörd, och ni ger mig verkligen värme <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0