Vila i frid älskade morfar <3

Inatt tog morfar sina sista andetag och somnade in... med mormor, och sina barn runt omkring sig.
Igår så log han, sken upp som en sol, och till och med visslade på mig :) Och idag finns han inte längre :'( Gud vad tiden förändras, och vad de gör ont ibland att acceptera!
Även fast jag är lugn och tacksam att han får lugn och ro nu och slippa lida så är det ändå min morfar, som har funnits i hela mitt liv och vart en trygghet. Åter igen så kan jag nog inte känna mera tacksamhet än vad jag gör för all tid med min fina morfar, minnen som föralltid kommer att vara kvar.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vila i frid "morfar" <3

2009-03-03 @ 20:46:42
URL: http://kevinsmother.blogg.se/
Postat av: Kim

Hej Linda!!



Gud vad du är duktig på att skriva! Jag har tänt ett ljus för morfar idag och tänkt köra till Våla för att se honom en sista gång men mina tårar blev ett hinder så jag fixade inte det. Jag tycker du är helt fantastisk att komma så här långt. så jag tror på dig att du klarar hela vägen. Du är en fantastisk tjej!!!



Kram Kim



Kram Kim

2009-03-03 @ 20:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0