Ledighet :)

Ja guuud så skönt :) Lite andrum i veckan så där, är grymt tacksam för det. Att jag gör mina egna val och att andra också får göra det. Slutade fyra idag med, så åkte hem och fixade lite med tvätten, och drack min smoothie sen in till stan igen till frissan :) Alltså jag skulle kunna klippa av mig hela håret bara för att det är så skönt :) Och få bli omhändertagen lite grann. Också grymt uppskattat.

Hann med och planera lite inför bröllopet med och höra av mig till folk...fick nån reflektion över att jag kände att jag hinner med att ha fritid med! När jag kom tillbaka hem så dammade jag av, så jag har lite mindre att göra imorgon...och städa behöver jag göra nu! Lullade runt här och hade rent hus på i bakgrunden på tv:n, haha då kändes det ännu bättre att städa :)

Nu ska jag kolla på bröllopsfixaren på tv :) Det är grymt skönt att kunna ligga i min soffa och faktiskt slappna av och ta det lugnt, och att det är helt ok :)

För att ha tro och tillit så behöver jag släppa taget om det som styr mig som inte vill mig väl, mitt ego och min egen vilja till hur jag vill ha det! Och jag känner att jag är överens med gud just nu :) hihiii. Jag väljer att lita på att allt är väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0