Små trams :P

Vilken lång tid det tar för mig mellan gångerna jag skriver.... ja ja :) Det är som det är helt enkelt.
Har vart mycket för mig på sistone och har inte velat dela med mig här. Nu börjar det kännas lugnt igen :) Börjar reda ut saker i mig själv, och låta allt få vara som det är. Behöver verkligen alla stunder i mitt liv av alla dessa olika händelser och känslor...det är bara genom att vara med i det som jag kan se saker och ting, och lära mig :) Efter varje gång när det lugnar ner sig inombords så kan jag känna sån ödmjukhet.

Haha, jag sitter och lyssnar på runki balle med Eddie Meduza :D gillar den ja :) Kära nån vilken blandad musik smak jag har, sen är verkligen bred och jag lyssnar nog på allt. Älskar musik, och kanske inte den här texten då men budskapen som jag får genom musiken också. Att bli berörd och när den säger mig nåt, oftast tolkar vi ju på våra egna sätt. Musik ger mig mycket glädje iaf :) Skulle verkligen vilja spela nå instrumment...orkar inte lära mig bara.

Tänkte på de i morse, det här om mål i livet, lr vad jag skulle vilja göra för nånting. Jag har drömmar, stora och små! Och jag kan uppnå det jag vill idag...bara jag vill :) Att bli fadder har ju funnits med mig länge, att kunna hjälpa barn med nånting, en liten gåva i månaden kan ju faktiskt ge dom i andra länder massor. Och en hundring i månaden i mitt liv är ju ingenting! Har känt mer och mer att jag skulle vilja hjälpa tonårs tjejer med, fast jag vet inte hur? Skulle vilja vara en medmänniska bara...ge dom nånting om jag kan. Vet hur svårt det var för mig i den åldern och skulle verkligen vilja få vara en trygghet och nån som kan finnas för tjejerna, nån som dom kanske kan öppna sig för. Nån att lita på. Göra saker med dom, och finnas med i livet bara! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra....men det är nånting som jag känner starkt att jag vill. Dom tonåringarna jag får träffa idag ger mig såå mycket. Och jag blir så glad, och det är verkligen häftigt att få ta del av dom. En till sak som jag skulle vilja förverkliga är att med tiden skriva en bok. Min kontakt person (Manna) bekräftade den ideén, utan att jag hade sagt nå så sa hon att hon tyckte att jag skulle skriva en bok om mig själv, hur livet har sett ut för mig och min väg i tillfrisknandet och det som gör att jag är där jag är idag. Och där känner jag lika dant med tonårstjejer...att jag kanske kan ge dom nånting i de.
Med tiden vill jag faktiskt ha familj med :D hihi. Jag har inte haft det alls i planerna, jo drömt har jag väl, men det har vart långt bort ändå. Tror inte att jag kommer skaffa barn än på några år men guuud vad jag har fantastiska saker att se fram emot :D Åååå tänk när jag träffar nån igen då, det längtar jag verkligen efter nu! Har fått "godkännande" av min sponsor nu, haha. Vi kom överens om att jag ska leva, och det vill jag :) Livet idag är verkligen en gåva för mig! Kära nån vilka spännande saker jag har att vänta. Är öppen för vad livet erbjuder :)

Längtar grymt tills på fredag!!!! *weeee* Berättar om de sen ;)

Nu ska jag ner i tvättstugan!

Önskar er allt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0