Bilar = utgifter

Mmm... lite halvsurt är de. De kommer kosta 2000 spänn att fixa de som ska fixas på bilen. Stog i valet och kvalet idag om jag skulle låna hela summan och ändå tatuera mig... eller om jag skulle välja bort tatueringen och vänta med den då, och kunna betala mera själv. Och de beslutet kom ja fram till. Skit tråkigt känns de, men välbehövligt ändå. Jag kan faktiskt göra tatueringen när som helst sen. Och ibland så är de tvunget att välja de ja inte vill. Ska bli enormt skönt att få tillbaka bilen, så enkelt de är att ha den alltså. Har kunnat tycka att de är bra att ja har vart utan den ett tag, att jag har fått gå och sånt istället :) Sen behövs den faktiskt så ja kan åka in till stan själv och fixa med lite grejjer som behövs fixas.



Gick hem till Frida och Micke efter att ja var på macken. Och dom var i full gång med att måla om deras hall :) Satte mig en stund å prata, sen fick ja me kladda lite på väggarna :D haha. De va kul :) Blir ännu mer inspirerad till den dan när ja skaffar hus om de blir de, att inreda som man vill ha de :) Är mysigt att bara vara med dom två, är tacksam för tiden :)

Sen gick ja iväg på möte :) Å nu ligger ja här å väntar på att mamma till en mördare ska börja, de va grymt bra förra veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0