Dag i Våla <3

Men kul å följa min blogg då när de går så länge mellan gångerna som ja skriver :S Kul å se att di fortsätter titta in iaf :)

Är i Våla nu. Åkte ner igår. Är sjukskriven den här veckan... det har till och med gått så långt att ångesten tog över...var så ledsen i helgen, och lagrade på och tillät inte känslorna alls. Svårt att erkänna bara för sig själv ibland med.. att jag inte mår bra, att jag är ledsen, känner mig kränkt och pissad på. Sen vart de bara mera, och jag reagerade mera på andra saker än va ja annars kanske hade gjort. De funkar liksom inte att fylla känslobarometern och inte ta hand om de som är. Då blir de för mycke till slut.

Är jätte skönt att vara "hemma" igen i Våla alltså. Var och kollade på hockey igår och guuuud va ja saknar de! Brorsan gjorde 3 assist :) Han är framflyttad till forward nu istället för back. Och han är lika grym där som bakåt å försvar :) Sen spelade vi poker hemma hos Simon, trodde helt säkert att ja skulle vinna ;) haha. Men nää då, Turken drog hem vinsten :) Sen åkte vi hem till Mackan och spelade gitarr :) Han spelade en så himlans himlans fin låt så jag vart alldeles tagen :) Och så börjar karln sjunga me. Visste inte om att han kunde spela så bra som han kunde, å sen sången då.... GUUUUD va fiiiint :) Jag älskar verkligen musik å de får all i min själ att leva :) Riktigt kul att "lira" så där! Så himlans kul å va lite me brorsan å killarna här hemma med, det är såå länge sen!

Idag har ja inte gjort nå vettigt alls, men vem sjutton bryr sig om de? :) Skulle åkt med farmor och Maggan in till stan...men jag var tydligen trött i morse. Har inga måsten, inga krav...bara att vara rädd om Linda :) Var ner till morfars grav och pratade lite med han och bara var i tankarna. Konstigt att åka till en kyrkogård och att han är "där" nu. Men är ändå tacksam att jag kan göra de!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0