Familje liv...

Ja gud va ja börjar längta efter de :) Jag längtar verkligen jätte mycke efter att få dela kärleken med någon. Få uppleva och vara i den tillsammans med någon som älskar och delar samma kärlek. Få dela livet med någon som alltid finns där nära. Få vara i en förhoppningsvis fri relation, där ren kärlek, ömhet och omtanke för varandra är störst. Har så mycke kärlek i mitt hjärta, och ja....jag längtar verkligen :)

Har så mycke drömmar om framtiden, och vill dela den med den som är mr right :) De kommer komma :) Börjar till och med längta efter barn, å de har ja verkligen inte gjort. Är mysigt att känna de här, att hoppet och drömmarna finns, för dom ger ljuset på vägen framåt och ger mig tro på min framtid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0