Lite bilder av julen hemma :)












Kommentarer
Postat av: Kim

Hej Linda!



Gud så fint du har det! Du kan verkligen vara stolt över ditt hem. Hur är vädret där uppe? Här regnar det och är cirka 9 grader varmt :).



Kram Kim

2009-11-26 @ 17:00:54
Postat av: Jag (Linda)

Tack Kim :) Ja de e mysigt hemma :) hihi. Ja du man kan ju inte tro att de e december snart iaf, ungefära lika som hos dig. Känns mer som vår än att vinter. Trivs du i Skåne? Och har du kommit igång med jobb å så?

Kram kram

2009-11-27 @ 16:15:29
Postat av: Kim

Hej igen :)



Jag stor trivs i Skåne, så jag ångrar inte att jag flyttade ner. Jobb har jag inte fått så det är väl det ända som känns lite jobbigt, men det kommer väl någongång.



Ha det gött! Kim

2009-12-02 @ 06:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0