Lördagsmorgon & myys :)

Va himlans gott de är å ha den hära mys känslan i sig :) Ställde klockan på nio och gick ut å gick :) Måste vart noll gradigt, de va is på vägen lite frostigt, å så sken solen :) Älskar dom stunderna. Gick och samlade lite tankar och funderingar och och försöka lyssna till mitt inre. Sen prata ja me Anna en stund, de va mysigt me. Och vart alldeles inspirerad av henne, dom skulle baka å ha mys idag :) Kunde nästan känna lukten å stämmningen.

Jag är på väg och ska åka till min mamma & Janne nu i Gävle. Vi ska ha som tradition att vara hos dom på 1:a Advent å käka å hitta på nå skoj tillsammans. Längtar och ser jätte mycke fram emot de. Ska bli så mysigt att få träffa mina syskon me :) Vi brukar alltid ha skit kul ihop när vi gör nå hela "nya" familjen.

Sitter och spelar på min gitarr, alltså jag älskar verkligen att spela, och jag är så himlans glad över att äga en egen gitarr :D De känns lite som när ja var barn, och man hade sin favoritleksak som va världens bästa typ :) Så känns de med min gitarr. Det är så himlans kul att lära mig hela tiden med, jag kunde ingenting när ja börja spela, å jag kan inte så mycke nu heller men jag fattar mer än jag förstår att ja gör, om  ni förstår va ja menar :) Håller på å fösöker lära mig nya takter nu, å de låter riktigt illa ibland, men de blir bättre :) Och den första låten ja lärde mig spela, Kom Änglar med Lars Winnerbäck lärde jag mig bara en dag utan att ja planera de en annan takt på :) Skit kul när de bara blir :) Så den låten sitter ja å spelar nu.

Önskar er en underbar helg, och 1:a advent! Kärleken är den kraft som får oss människor att leva!







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0