Argsint dag idag :P

Ja idag då? Hela dagen på jobbet så har jag vart arg! Arg över situationen med jobbet och att jag tar mig inte ur den känns de som. Jag har verkligen lagt all energi på att vara arg. Och till en viss del har det vart skönt att tillåta mig att vara det med. Jag behöver få känna att dom känslorna också är ok! Sen om jag stillar mig så handlar det ju om mera också. Det är svårt att ta allting i rätt ordning och ha koll på allt jag behöver göra för att göra rätt me. Sen är det pengarna till bilen och allt sånt med som ligger som oro, och då spär allt på mera liksom. Om jag släpper taget om utgången, och bara förlitar mig på nuet så blir det bra. Situationer som jag inte vill ta med människor som jag helst vill slippa undan får jag ta ändå, vill undan rädslan och skamen och det blir pinsamt. Stå på mig och mina rättigheter igen då! Bara gör allt och lita på min gud, att de blir precis som det ska!

Behöver be Yvonne om ursäkt imorgon för min negativa energi, det känner jag att jag vill göra.

En sak som jag behöver ge mig själv cred för är att jag höll i mötet när det var jätte mycke folk, och att jag klarar av det :) Det är jätte häftigt! Jag bara gör och tänker inte så mycke, och tänker inte åt andra, och håller mig till fokus på syftena och så och det blir jätte bra :)

Är så tacksam för dom människor jag har i mitt liv, som speglar mig, hjälper mig, stöttar mig, bryr sig om mig och bara finns. Det är verkligen jätte fint att uppleva det, och framför allt nu när jag skriver att kunna sätta ord på det som är sant. Jag upplever verkligen livet så, det är ingen önskan som jag vill uppleva som jag inte tror på, den är sann! Dom ger mig tuff kärlek, och det är den kärleken som verkligen behövs för mig. Inte att bara ha dom som håller med mig och spär på mitt eget kaos liksom, utan som speglar det som ser och ger mig sanningar om mig själv som jag kan förändra!

Var in på andligt möte nu på kvällen och det får mig verkligen att sortera ut, och bevara kärleken och det fina.


Allt som händer är erfarenheter som bidrar till livet. Det jag upplever som jag inte vill va i, är den största tillgången. Den här dagen har vart nyttig, imorgon är en ny dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0