SKÖNT!

Nu är jag klar med städningen, tvätten håller på och tvättas och sängen är nybäddad :) Myyys :) Bäddade i med mitt nalle puh påslakan som jag fick av morfar och mormor en gång i tiden, ville bara få känna mig liten igen :) Började damma lite innan ja åkte in på möte idag...sen sköt jag på fortsättningen av städningen så länge ja kunde tydligen ;) Men nu äre gjort iaf :)

Kändes jätte bra att åka in på mötet, de va service möte och jag har aldrig deltagit på ett sånt förut. De är också verkligen en bit att ta del av. För att få våra möten att funka och hålla i gemenskapen. Möten är ju det viktigaste för mig idag och då tycker jag att jag har ett ansvar att hjälpa till med de jag kan. Och för nykommlingar som kommer efter och för alla oss som är där. De är inte en självklarhet att mötena öppnas, men jag tar de för givet många gånger. Det är intressant hur det funkar och tanken och idén om hur vi ska sköta allt är så himlans klockren. Och det har funkat så i så många år! Det är verkligen jätte häftigt :) "Service är en väg till tillfrisknadet" sägs det ju, och jag tror på det!

Snacka om att jag har åkt berg och dal bana känslomässigt den här helgen. Och den har vart lärorik! Är glad över den vägledning jag väljer, och vart jag vänder mig. Har vart mycke tillsammans med gemenskapen den här helgen och det känns också gott. Det är mitt "hem", min familj, där är jag trygg!

Har velat massera å grejja idag, känner de när jag är tillsammans med människor också att jag vill bara ta på folk :) Haha, alltså ge beröring å sånt. Istället för att vilja HA så istället ge. Men vågar liksom inte ge kärlek och närhet bara sådär.

Blir arg många gånger nu för tiden när jag är inne på Livs minnes sida... är väl en del av processen att gå igenom det med. Är arg över att hon inte finns kvar :( Önskar så med hela mitt hjärta att hon fick vara kvar med oss!

Önskar er en mysig kväll vad ni nu gör :) Jag inväntar parlamentet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0