En skön dag :)

Var ut på morgon promenad och fixade mig i lugn och ro och lysnade på "energi kick", och det kändes bra, att mata mig själv med positiv energi...och den har faktsitk vart med mig idag. Har känt mig stark på jobbet, självkänslan sviktar ibland, men det gör ingenting. Har ändå kunnat ge gott idag och vara männsklig. Efter jobbet så åkte jag till Örjan och han hade gjort mat :) Helt underbart att kunna göra så, och komma hem till ett dukat bord efter jobbet och tända ljus och musik. Kändes jätte gott. Och det var gott med :) Sen åkte vi in på möte! Va underbart det är alltså :) Träffade en vän där som jag inte träffat på ett tag, och henne har ju jag tänkt höra av mig till under dagen men glömt bort tror ja. Vart så glad av att träffa alla idag på mötet, och jag känner verkligen sån kärlek till alla! Och jag älskar verkligen gemenskapen <3 Imorgon ska jag med KRIS på nattvandring. Det är verkligen nånting som jag har känt att jag skulle vilja göra, och så bara blev det så nu. Känns jätte kul :) Och på lördag så ska vi på Radjos och lyssna på David när han spelar :) Jag älskar verkligen hans röst, den är heeelt sjukt underbart fin och jag blir lugn i hela själen när jag hör han sjunga :) Ska bli så mysigt att gå några stycken med och vara med varandra. Ska på markna´n innan med :)

Ibland är det verkligen helt underbart att leva!

Saknar tjejerna hem ifrån <3 Och familjen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0