Fin onsdag :)

Vaknade innan klockan i morse igen, när ja titta på klockan så blev jag glad över att jag slapp vakna av klockan så jag klev upp och gick iväg ut på promenaden. Solen sken men de båste fasiken rätt kallt. Gjorde mig klar för jobbet och hade massa tid över. Så jag åkte över till Örjan och ville ge han en kram. Han fick åka in på akuten igår med ambulans. Vi pratade i telefon igår när han var ute i stallet där Felicia har sin häst. Så var han lite uppstressad och nervös och de känner ju hästen av. Först fick han en knock i huvé när vi prata, så hörde ja på han att han vart ännu mer uppstressad, å så small de till igen så säger han "Aj shit hon spräckte skallen på mig jag måste lägga på". De sa han lugnt. Jaha tänkte ja, han spräckte väl läppen eller nå. Sen fick ja mess av Sandra så säger hon att de är ingen fara med Örjan, att dom var inne på akuten och att ambulansen kom, och att dom skulle höra av sig sen. Så blev de så sent så vi prata aldrig igår. Så då ville ja åka över till han idag. Han fick sy i ögonbrynet, och när jag såg han så fick ja en chock, såg ju ut som att han hade vart i värsta slagsmålet :P Och bloden hade bara sprutat när de hände.







Var så mysigt att åka över när ja hade tid med de innan jobbet, så vi satt å prata i sängen och sen käka vi lunch ute :) skit mysig tid :)

Nu på kvällen så har ja lyssnat på lite låtar och reflekterat, inte analyserat :) Låtar tar mig tillbaka i upplevleser, och jag är jätte tacksam över de ja har vart med om. Och alla fina stunder mitt liv är fyllt med <3 Satt ute och rökte och de regnar här ikväll, och de luktar verkligen sommarkväll :) Fy så himlans myyys :)




Kommentarer
Postat av: Örjan

Kan jag bli annat än glad av äkta kärlek min vän :)

2010-04-28 @ 23:39:14
Postat av: Jag (Linda)

<3<3<3

2010-04-29 @ 18:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0