Gå stavar :)

Nu har ja införskaffat mig gå stavar :) Har klurat på de i typ 2 år å så har de inte blivit av. Stod å prata med en inne på Kicks om träning å så...och så rekomendera hon stavarna. Så jag knalla iväg å köpte mig ett par :) Nu va de dags :) Så ja ser fram emot att gå ut å gå imorgon :) Var sugen nu på kvällen med efter jobbet, men fixade tvätten istället. Får så ont i min svank när jag går med, så spar mig tills imorgon.



Är helt trött på att se ut som jag gör, och jag hoppas att gränsen är nådd nu... vi går faktiskt emot en sommar å ja vägrar gömma mig som jag gör nu...

Sinnesrobönen... förändra det jag kan.... vill jag så kan jag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0