Härliga Måndag ;)

Åh de va hemskt segt att vakna i morse.... Tänk att ja e så trög ibland på mornarna. De är ju Måndag så de får va ok :) Har haft rätt tråkigt idag, eller ja har inte haft nån energi... tror solen har gjort sitt... med att jag har inte velat jobba, har hellre velat vara ute i solen :) Hihi. Har ändå gjort rätt mycke på jobbet konstigt nog :) inspirationen har funnits där ändå :) De e ju tacksamt. Vissa dagar så ser ja ingenting va ja kan göra, å nästa så hittar ja massa lösningar. Har inte tänkt så  mycke hur ja ska göra om idag, har bara gjort :)


De hände en mycke märklig grej innan ja sluta jobba... ja stog och strök å så kändes de preics som att nån rörde min höft, som att nån typ drog i mig. Så vände ja mig om men de va ingen där, å ja va inte när kassa disken heller så ja hade inte kommit åt den heller. Så kändes de precis som att nån såg mig uppifrån..?! Och så tänkte ja så här, "kan de va Liv?" Så sa ja i mina tankar, "Liv om de är du, ge mig ett tecken då".... Precis när jag hade tänkt dom orden.......då vart de strömlöst.!.!.!.! De var märkligt må ja säga, och jag tror ju verkligen att hon är med på nåt sätt, men när de blir så där konkret så blir de konstigt. Hon har namnsdag idag <3


Åkte på möte direkt efter jobbet och de var mysigt. Tänk att ja har många fina vänner där :) Micke O ska hjälpa mig med träningen, kan inget om styrketräning så igår bestämde vi att han ska bli min personliga tränare :D Skit kul :)


Ska ta å diska lite nu å sen äre premiär på roast på Berntz :D YES, de äger!

Från igår när vi låg ute å sola efter promenaden :)


Ser ni förresten att ja svarar på kommentarer på samma inlägg som de e kommenterat? Undra vem H var ifrån igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0