Killar är skit!

Ju mer ja tänker på dig... ju mer arg och irriterad blir jag just nu! Förbannade människor som ljuger och har sig! Blir så jävla arg! Å hur jag helt kan missa å inte se...IGEN?! Blir så jävla ledsen med... för vad har vart sant då? Av de som vi har delat? Har de bara vart spel hela tiden? Dig skulle ja vilja be dra åt helvete med! Är så jävla trött på killar som tror att man är nån jävla bra-att-ha grejj för att dom är vilse i sig själv, å för deras egon. Och helt och hållet missar att jag fan är människa med känslor jag med, och hur det påverkar mig av skiten dom gör. Att untnyttja.. i nå desperat försök å finna nån "lycka" i livet. Bekräftelse och relationer... usch! GE FAN I MIG Å GE FAN I ATT BLANDA IN MIG I ERAT JÄVLA SJÄLSLIGA KAOS!!!!!!!!! IDIOTER!!!!!!!!!!


Ja förtjänar fan i mig kärlek och RESPEKT. Och att bli behandlad väl!


Nää ja blir ju bara mer arg av att skriva... får lägga energin på städningen som jag skjuter upp hela tiden ;)


Kommentarer
Postat av: H

En sak jag lärt mig är att inte beblanda mig kärleksmässigt med någon som själv har en beroendepersonlighet även om killen ifråga har tillfrisknat, det är bättre att söka sig till någon som inte alls har samma problematik och till någon som är sund och redan trygg i sig själv

2010-04-12 @ 01:33:43
Postat av: Linda (jag)

Ja så säger folk till mig med.... Och jag kan tycka att de börjar kännas så med. Hur hittar man nån som redan är trygg i sig själv och sund? Som inte är med i programmet? Haha. Just nu orkar ja inte och tänker inte ens leta eller söka, de kommer längst ner på listan känns de som.

Vem är du förresten? :)

2010-04-12 @ 08:35:37
Postat av: Micke oika

Hmm tycker de där kan vara väldigt olika från person till person oavsett om de är en beroende eller en s.k. Vanlig människa, för dom som är "vanliga" är oftast jäkligt sjuka dom också bara de att dom inte ser de.. Handlar nog mer om hur långt en människa har kommit med sig själv oavsett bakgrund osv.. Kram

2010-04-13 @ 19:21:43
Postat av: Linda (jag)

Ja de är sant Micke! Jag har kommit fram till att jag tänker vänta tills jag känner att de är rätt, och när det är en människa som har bearbetat och kommit en bit på livets väg :) Som är stabil i sig själv :) Alla dessa killar ja träffat bidrar ju till helhetsbilden :) Så är de ju. Och jag håller med dig, så kallade "vanliga" människor är ganska dåliga på självinsikt!

Kraam kram

2010-04-13 @ 19:35:26
Postat av: Helena Engström

Hej Linda! hm jag hade visst inte skrivit hela mitt namn utan bara H:).Jag är in och läser din blogg ibland för jag hittar så mkt bra inspiration:)och jag känner igen mig så mkt.Ja det där med killar är verkligen svårt, men av mina egna erfarenheter med killar och från vänner och bekanta så kommer jag aldrig beblanda mig kärleksmässigt med en beroende person även om han har kommit långt i själva tillfrisknandet jag känner mig otrygg med sånna killar och rädslan över att kommer han ta ett återfall mm skulle ständigt finnas där, det räcker med att jag själv har min beroendeproblematik.En alkohol och beroendeterapeft sa till mig engång att det blir som 2 halvor som möts..

2010-04-19 @ 19:36:36
Postat av: Linda (jag)

Jag anade nästan att de skulle va du :) Va kul att du läser fortfarande :)

Ja jag är helt med i det du skriver med, och den förståelsen har jag med. Det visar sig med tiden vem den dära är som vi kommer att träffa som är den rätta :) beroende eller icke beroende :) Som sagt dysfunktionella människor finns de överallt. Kul å bolla lite tankar om inläggen å så, det gillar jag!

Kram på dig

2010-04-19 @ 22:25:18
Postat av: Helena Engström

ja jag fastnade för din blogg:) om jag läser den när jag haft en dålig dag med för mkt tankar så brukar jag oftast bli på bättre humör:)

ja det är kul att bolla lite tankar det kan ge mycket ibland:)

kram på dig

2010-04-25 @ 20:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0