Mys Tisdag :)

Tog beslut i morse om att bara var i den här dagen,  å låta gårdagen och dagen innan de med vara passerat. De som jag fastnar och funderar över. De tar bara energi att fundera på sånt jag inte förstår iaf, och min erfarenhet är ju att med tiden förstår jag. De är tiden till det, jag behöver ha tillit och fortsätta leva i nuet :) Så kommer allt av sig självt :)

Bestämde mig för att ha en kväll med mig själv och bara ge mig den tiden, utan att behöva vilja vara med överallt, och ifrån mig själv. När ja inte uppskattar tiden jag har,  klart jag blir missnöjd då! De är inte en självklarhet varje dag att jag tycker om mitt eget sällskap, och är hellre med vänner. Idag kändes de bara fint att ge mig den tiden. Har färgat håret och ögonbrynen och ligger här å luktar allmänt gott :) hih. Nyduschad och insmord, köpte en ny prafym idag så de ja luktar jätte gott :) Älskar lukta-gott grejjer ja :)

Själen mår bättre av kärlek och ömhet, å för mig är de inte genom andra, ja behöver ge mig själv den...annars kan ja varken ge eller ta emot all den kärlek jag får av människor i min närhet!


Unna dig själv bara en grej du tycker att du inte har tid med, de är kanske just den tiden du behöver för att känna att du har tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0