Natti natti :)



Älskar den här låten :)
Åh ni må tro att de finns mycke kärlek i den här själen :)

En fin dag är till sin ände, och kvällen blev mycke mycke trevlig :) Gud va ja älskar glädje och mod! Att fasiken våga leva livet och göra det som jag vill, som ja förut aldrig för mig liv hade vågat göra. De är en vinst varje gång jag gör det!

Vi hula hula till afrikansk dans idag, me bångo trummor (undra om de heter så?) :) Guuuud va kul de va! Fullt med folk i lokalen å ja tänkte nästan inte alls på att dom satt där och kollade, vi var så helt inne i dansen och glädjen :)
Tack Jacob för ditt mod att kliva upp :)

Är så himlans tacksam med, över den kraft jag får...att vara närvarande och kliva ur själcentrering och tankar, eller fastna i nå känslor. Utan bara vara jag och bara leva! De är underbart :)

Natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0