Titta på den här...



Alltså ja gråter, gråter, gråter när ja ser den.

Vart ledsen över min lillebror som e 7 när jag såg den me, vet inte varför. Pratade med han ikväll och känner mig så ledsen över att ja inte riktigt finns i deras  liv som syster. Och just filmen med barnen, och hur dom har de i andra länder.... små små barn... nää fy, min vilja att bli fadder och göra en liten del av vad jag kan för att hjälpa stärks! 


I´ll stand by you!


Tack Linda Björkén för att du hjälpte mig att fixa så klippet syns :) <3 


Kommentarer
Postat av: Kinky

Så lite så gumman!! Guuud vilket klipp.. Sitter här alldeles tårögd :(

2010-04-16 @ 01:39:41
URL: http://kinkz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0