Underbar lördag <3

En helt underbar dag har jag haft idag! Så himlans tacksam jag är alltså :) Klev upp i skaplig tid å möttes av människors positiva inställning på fejjan, ja kollar ju alltid in där typ de första ja gör ( Ah ja vet att ja e skadad hihii). De gav mig iaf en skjuts på en gång i min inställning med. Tog mina stavar och gick ut på min promenad. Sen hade ja bokat date med Helene :) Så jag duscha och gjorde mig klar för å åka in till stan. Så ringde Tobbe å han var hära :D Sååå himlans glad jag vart. Så de blev två flugor i en smäll. Jag, Helene, Micke och Tobbe gick till Jambo och käkade. Riktigt trevligt, och solen sken så de gick ju inte annat än å bara fyllas av energin och glädjen :) Sen åkte vi hem till Frida och Micke och prata. Planerade midsommar och bestämde oss för å åka upp till Umeå då när de är konvent. *wiiiiieee* va kuuul. En liten roadtrip å så sova hos Tobbe :) Vi fyra i en 1:a de kan ju bli precis hur som helst de :D haha.


Så var ja kvar hemma hos Micke å Frida å Micke fixa käk som dom bjöd på, bara chilla och prata. Så skönt att inte va upptagen i mina tankar av annat utan att verkligen vara närvarande. Och de som är mest underbart med mina vänner jag har och umgås med, det är att vi alltid kan prata med varandra, om precis vad som helst. Sen åkte vi hem och bytte om till mysisar och så åkte vi in till stan. Va inhandla ja innan idag då? FRUKT och NÖTTER :D Lovely!


Vi har vart hemma hos Sanna och Mikal hela kvällen :) Så jäkla mys vi har haft! Två verkligen guldstunder ikväll var när Frida & Mickes bebis sparkade och när jag kände det :D Shit vilken grej <3 Tänk att de ligger en liten bebis i hennes mage. De är ju helt fantastiskt. De kändes så konstigt, just närheten av den när han/hon sparkade. För de kändes så nära, fast ändå så är han/hon långt borta. Riktigt cool känsla. Tänk Frida då som bär bebis och allt hon känner :)


En annan grej som var SÅ helt underbart. De var när Sanna och Moa sjöng, och jag spelade. Alltså dom tjejerna tillsammans, och i stämma... jag kom av mig för jag njöt i varenda del av min kropp, så fint var de :) Fångades helt av sången och glömde bort å spela :D haha. Vi har setat å planerat för bebis namngivelse sen också, Frida ville att vi skulle spela en låt då. Och ingen är ju gladare än jag :) Så en låt som Micke & Frida känner att dom vill ha, och tränande för oss. Så planera vi å träna lite här å var, just de här med att våga framföra nå för folk, och rädslor. Så vi tänkte ta de i små steg :) Ingen är gladare än jag där heller :) Musik är en sån glädje i mitt liv, och att jag har börjat spela gitarr är bland de bästa ja har gjort :)


"Seeking faith and speeking words i never thougt i´d say"


Kommentarer
Postat av: Susanna

Tack för en fantastisk kväll!! Jag bara älskar dom där slapp-kvällarna å bara få vara med er... å skratta!! Vi måste boka in en ny snart igen... PÖSS

2010-04-11 @ 08:25:18
URL: http://sanmelicias.blogg.se/
Postat av: Linda (jag)

Ja vi har de verkligen underbart <3 Vi lär ju va hos Moa i sommar å grilla å dona :D hihii.

Pööössss

2010-04-11 @ 18:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0