Sol sol sol :)



Gud va solen gör sitt med energin :) Vakna lite tidigare än ja ställt klockan i morse, och jag blir glad så fort ja ser att den skiner. Tog på mig kläderna å gick ut och gick. Efter halva biten ungefär så kände ja av att ja kände mig matt och lite illamående, men ja traska på ändå. Så när ja nästan va hemma så börja de krampa i magen, och spänna. Drog ner på farten utifall att ja stressa på lr nå utan att ja märkte de. Var tvungen å stanna och trodde inte att ja skulle ta mig hem :S Kom nästan inte upp för trappen... var helt svimfärdig, satte mig på toan men ja kunde inte sitta heller... svetten bara rann, och jag låg på golvet och försökte hitta nån ställning för att de inte skulle göra så himlans ont, men inget hjälpte...Så flög de massa tankar "jag tänker aldrig skaffa barn, de är folk som föder barn och klarar av den smärtan, de här gå över, ska ja ringa ambulansen"...de gjorde så ont så ja var rädd. Så tänkte ja så här med, att de kommer att gå över, det finns ingen smärta, fysiskt eller psykiskt som inte går över. Så jag låg där på golvet och försökte andas lugnt och de kändes som att ja va i nån dimma. Och det gick över! De värsta iaf! Och orolig är ja över vad de kan va. Om de kan ha å göra med spiralen eller om de är smärtan ifrån min rygg, eller blindtarmen? Ingen aning. Händer det igen så lär ja ringa nån sjukvårdsupplysning iaf. De va ingen vanlig smärta.


Har känt av idag under dan på jobbet att jag har vart mosig i kroppen...


Läääängtar till sommaren gör jag som en tok :) Å nästan så ja har kunnat känna lukten av gräsmatta idag :) De är underbart att vi har denna årstid att vänta och se fram emot!


Köpte två nya ringar idag :) Vart helt frälst i dom. De står Carpe Diem på dom <3 Har vart lite emot att använda capre diem i ord. För de är en "grej" bland folk att säga dom orden, och kanske inget dom lever efter själva, och att de just har blivit en "grej" bland folk.




Fånga dagen :) <3


Kommentarer
Postat av: Emma ,

åhh, jag älskar det uttrycket,& jag lever som de, har två ringar till öronen med dom orden på, & jag älskar dom! kram på dej =)

2010-04-13 @ 19:14:54
URL: http://missimportant.bloggplatsen.se
Postat av: Linda (jag)

Va härligt :) Kram på dig med :)

2010-04-13 @ 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0