Toa besök :)

Idag när jag läste morgonens text så tänkte jag på hur jag är, och på mina vänner. Hur jag är emot dom, hur dom inspirerar mig å hur mycke rädslor jag har som styr mig. Så tänkte ja på min fina vän Sanna, å hur mycke den kvinnan hinner med. Med andra och hennes familj. Så tänkte ja ringa henne men gjorde inte de, ja gick in på toa istället. Å ja hann inte mer än sätta mig så ringer telefon, så ja reste mig igen å då va det Sanna som ringde :D Så ja skratta och svara och vart jätte glad. De kändes helt som meningen å vi hade ett fint samtal. Sen kom hon efter hennes första dag på skolan :) Jag lånade grannens cykel å cykla iväg å hämta henne :)
Det jag inte gör, gör andra....det kan ju va både bra och dåligt de. Men när jag känner att de är nånting ja behöver göra, fast ja inte gör de, så är de nå annat som hjälper mig att göra de :) Å i de här fallet så var de Sanna som ringde helt ovetandes om va ja tänkte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0