Bilresa till Bollnäs....

FINA FINA NI <3




 



For iväg till Bollnäs för å kika på bil, å stannade till för en rökpaus. Kom hem med samma bil, utan någon mera. Klokt beslut just då, och bra övervägande i stunden. Får se om den kommer hem imorgon eller inte, det som är meningen får visas då :)

Vi tog med oss Tobias :) Gullunge :) Idag sa han så här : "Linda, vet du? Jag skulle vilja ha dig som mamma ja"
Åh de både värmde och gjorde lite ont i hjärtat.


Skulle vilja bli frisk NU, jag har faktiskt semester som jag vill avnjuta på annat sätt än å snora, nysa å va hängig på! På måndag far vi iväg till svärmor & svärfar i Nyköping :) De ser ja fram emot :)

Örjan Wahlberg Eriksson, jag älskar dig av och med hela mitt hjärta <3 För mig finns ingen annan än du!


Kommentarer
Postat av: Karin Edvardsson (pappas kusin)

God sommardag Linda. Jag var så orolig att nu när du träffat kärleken skulle sluta skriva, men jag blev överlycklig att se att du fortsätter. Har ju precis skaffat mig dator hemma och du min unga vän har så många goda och sunda tankar så en gammal k...ring som jag blir varm i hjärtat. Jag har ju följt dig ett tag nu, sluta aldrig skriva för du berikar mitt liv. Kramar till både dig och Örjan från Östervåla

2010-07-16 @ 09:10:46
Postat av: Jag (Linda)

Hej Karin :)

Gud va de värmer å ja blir jätte jätte glad. Dels av att höra ifrån dig å att du skriver, å dels av de fina du ger mig :) De motiverar mig att fortsätta, och det som får mig att skriva är ju för att dela med av det som är livet för mig :) Livet är värdefullt :)

STOR kram ifrån mig, och Örjan hälsar han med :)

2010-07-16 @ 19:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0