Full rulle....

.....ja full rulle är de här hela tiden känns de som. Semester och tid för att bara vara ser jag fram emot! Vi har hållt på för fullt med att flytta ungarnas rum och få nån ordning här hemma, det kommer bli jätte bra när allt är klart :)

Just nu sitter jag ute på balkongen som jag myste in på en kvart med lite grejjer så den blev lite trevlig :) Så himlans fint å sitta här uppe å bara njuta. Å så himlans skönt å få va ifred en stund. Barnen är ute å leker och min kärlek åkte in på möte. Uppskattar verkligen min egen tid, vad jag nu gör, om de är att sitta vid datorn en stund eller va me nån vän, promenad, en dusch...vad som helst så är min egen tid värdefull :)

Ser fram emot helgen, det är två dagar kvar nu för mig å jobba. Semestern kommer firas in med att Anna, Johan och Agnes kommer :D Fy va mysigt :) L Ä N G T A R :) <3

Sen brassar jag ner till Våla på måndag eller tisdag å ska gå på ön, de är ett fest ställe på sommaren :) Arvingarna, Date och Svenne Rubins spelar. De ska också bli så himlans mys å få komma hem en stund, å göra nå själv med mina kompisar :) Första gången som jag och hjärtat inte kommer sova med varann på typ två månader. Sånt är också bara nyttigt :)

Vi satte oss och fika en stund på dan idag, så kom grannen över. Så är de en liten kille som brukar leka med Örjans barn, han är världens goaste verkligen. Riktigt "lill-gammal". Så krama han om mig flera gånger, å vi satt och mös en stund. Så säger han sen efter att han krama om mig, "Vet du vad? Näe sa jag, vadå? "Jo de är så här att dig får man aldrig nog av" :)
Åååh hur söt får man va liksom :) 10 år är ungen.
Har sagt de förut och kan inte säga de nog så många gånger, gud vad barn lär mig att leva!

   
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0