Min mamma <3

Det finns en människa som alltid har funnits för mig, som alltid har vart en inspiration om hur jag vill vara som människa. Det finns en som har gett mig allt och lite där till, allt jag inte velat ha, och allt jag verkligen har behövat ha. En som har lärt mig om livet, vad livet handlar om.
Min mamma är den allra bästa mamma man kan ha, och jag är tacksam över hur jag från jag var liten fram till idag och det tar aldrig slut, att jag slutar aldrig inspireras över allt vad min mamma har inom sig. Hon är en av mina största förebilder, och det hon har lärt mig i mitt liv innan, förstår jag hur väl jag behöver det vidare i min utveckling. För mig själv, som människa, livskamrat, vän, mamma, arbetskamrat, medmänniska, dotter, syster....min mamma är helt fantastisk!

Jag ÄLSKAR dig mamma!


Kommentarer
Postat av: Örjan

Det är därför jag älskar dig... För all ärlighet och kärlek du ger. Puss min älskade

2010-07-25 @ 18:34:04
Postat av: Eva

Jag läser samtidigt som tårarna trillar. Så fint av dig att skriva ner detta och så underbart att du känner så. Jag kan inte annat än att gratulera er båda till en sån fin relation och framför allt Eva till att ha en sån fin dotter....kram

2010-07-26 @ 22:21:12
Postat av: Jag (Linda)

Va fina ni är :) Länge sen ja va in här, å blev jätte glad över att jag tittade in just nu :)

Ni är fantastiska <3

2010-07-29 @ 14:32:30
Postat av: Mattias Ingo

Hej syssling!

Ville bara skriva till dig att jag läst igenom din blogg och måste säga att det är oerhört kul att du verkar ha det så bra och vara lycklig! Det var så fruktansvärt länge sedan man träffade dig eller bror Daniel! Tänkte iaf bara skriva till dig nu när jag läst bloggen! Ha det kanon bra!

MVH// Ingo

2010-07-31 @ 16:30:03
URL: http://ingeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0