Den jag älskar...

Jag älskar någon som kanske inte är "rätt"...som inte stämmer in på hur det "ska vara". Jag älskar någon som jag inte visste att jag skulle älska mer än jag gör. Jag älskar någon som håller om min själ, där vi har varandra, där inga tvivel om nånting finns. Som har öppnat dörren till en värld större än jag kunnat drömma om... jo, drömmarna om det här har funnits men jag trodde inte att det kunde hända på riktigt! Jag älskar någon som älskar mig vad jag än gör, hur jag än betér mig, hur jag än ser ut....hur vilse jag än är så står han kvar. Jag älskar någon som öppnar mina sinnen, min själ...och som får mig att se honom...hela honom och allt som ligger bakom fasaderna, rädslorna, bakom ytan...den HAN är....
På nå konstigt sätt så är det som att hitta hem! Och två själar får ro.

Har så mycke rädslor för vad folk ska tycka och tänka, och dömmande. Och just nu... och många gånger... så är de helt ovesäntligt! Dom som dömmer eller tar avstånd får vara deras val. Den kärleken jag känner och som är... den tar mig förbi allt det!
Mina rädslor för andras tyckande får mig att rygga tillbaka för de finaste som går att känna...och de är total kärlek! Och de vill jag inte...

Jag har drömt om de här...allt som han inte är egentligen...så är han helt och hållet den som är rätt för mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0