Olycklig kärlek...

Lyssnar på massa låtar om olycklig kärlek.. om hur svårt det är... om såren som blir, känslo kaos och smärtan när det inte funkar....
Kan känna igen mig sååå väl, och varenda ord är sant i låtarna. Är så tacksam, blir alldeles varm över hur min relation ser ut idag. Vad jag...vad VI har <3 De konstigaste är att jag är inte rädd att de kommer bli så med oss, ja är inte rädd att känslorna ska ta slut heller. De är nånting nytt :)
Är tacksam att bli påmind med om hur livet har vart och kan vara, å att de verkligen inte alltid är lätt och smärtfritt. Vissa utmaningar i livet, oönskade händelser, saker som sker som kanske önskas bort lär tas emot vare sig vi vill eller inte ibland. Och de är mod och styrka...att göra de!
Åkte med Terese in till jobbet idag, mysigt att hinna träffas lite, ja jobbar hela tiden känns de som. Eller inte mycke egentligen men hinner inte med så mycke som jag skulle vilja. Tacksam över den tiden jag får iaf :) Ska ha lill tjejen deras på torsdag :) De blir myyysigt :) Sen kommer Elin å Elias :)
Nu ska ja försöka väcka min karl som ligger alldeles underbart vackert å sover i soffan :) Eller ska han få sova? :) Tänk att vara så nära i själen? De är märkligt konstigt hur min värld utvecklas...helt underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0