Så himlans skön lördag :)

Just idag är livet fint! Det är lugnt, mjukt...och känner bara harmoni och glädje, och tacksamhet <3

De händer mycke i mitt liv, och de känns som att de bara small till för några veckor sen, och ännu en gång en  helt ny värld bara öppnades. Konstigt och märkligt.

Det har gått lång tid som jag inte har skrivit... skriver inte bara här, skriver massa som jag inte lägger ut på bloggen med. Och nu idag...just nu...då kände jag att nu är det MIN tid :) Den är viktig...jätte viktig för mig. De är jätte ovanligt att gå ifrån att vara med mig själv och ha jätte mycke egen tid till att i princip vara upp i andra hela tiden. Att inte va själv på kvällen, på morgonen... efter jobbet...de är sjuttsingen svårt ibland för mig. Och de är svårt att acceptera andra när jag inte har acceptansen för mig själv. De är ovanligt att vara två! 

Mitt liv innehåller så himmelens mycke fina saker och jag är såå tacksam över det <3 Tacksam över det jag får och det jag vill ge! Att mitt hjärta är fyllt av fin kärlek som slår för många fina människor.

Nu väntas grillning och bara en lugn kväll :)



Nya tatueringen :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0