Lång ledig, och idag äre Fredags myyys :)

Fy va ja längtar tills de blir massage kurs :) Så himlans kul å lära mig mera. Var in på hälsokraft idag och köpte lite oljor, och de me va jätte kul. Så mycke olika de finns och för olika behandlingar. Hon är ju helt suverän som äger de dära, fick med mig några tester, som egentligen kostar pengar men jag fick dom. Så att jag får testa mig fram lite vilka jag trivs med och dom som jag masserar. Flaskorna kostar ju en del sen, men dom räcker ju länge med. Hon hade också gått kursen hos Ove, den kursen jag har anmält mig till. Och så berätta hon om hur de var å så, och att jag kommer få lära mig helkropps massage. Å inte bara på ryggen och axlar, utan armarna händerna och fötterna också :) guuud va kul.
Hon hade en massage bänk hemma, och en sån vill jag me ha med tiden, dom kostar ju en del så de får jag ta när jag har spart ihop pengar. Så sa hon att jag fick låna hennes om jag ville de :) Va himlans snäll hon är alltså :)


Ikväll ska jag hem till Emma & Lars för första gången :) Har inte vart hemma hos dom nån gång, de ska bli mysigt. Emma å ja ska kolla på Let´s Dance finalen iaf. Så ville jag ge Emma massage, för hon är också en som har konstant smärta. Så de känns fint att göra :) Å så får ja prova mina oljor :) Kulis :)


Är ledig ända tills på Tisdag nu ja :) På Tisdag ska ja på möte i Gävle med Hemtex, sånt där gillar ja. De är skrämmande, men de är de ja växer av, och jag blir alltid mer taggad efter såna möten med.


Är tacksam över mina kollegor som har förgyllt min dag idag!

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0