Skaffa barn?

Ja de är ju frågan :) Haha, de är himlans bra att umgås med mina vänner som har barn och vara med i allt kaos och se vardagen :) De tar bort längtan lite grann för stunden. Alltså ja vill inte ha barn än, men med tiden absolut :)

Åkte till Gävle igår till Cissi. Är så himlans tacksam att jag åkte. Och bara få vara jag, med allt vad de är just nu :) Bara prata massa, och igår satt vi och spela gitarr och sjöng. HELT underbart! Det är så mycke som jag får reda ut...rida ut...och bara låta de vara som det är. Min sorg som jag har skrivit om... den är kvar, och den får också vara. De känns som att jag blir medveten om att den behövs. För att en gång för alla låta mig få känna de jag gör, och acceptera de och släppa taget om sånt jag vill hålla kvar.

Skrev förut "Att förlåta är att öppna dörren och släppa någon fri...och inse att fången var du".
För mig känns de just nu, att acceptera är att öppna dörren och släppa någon fri, och inse att fången var du. För allt jag inte accepterar och håller mig kvar i, där stannar ju jag kvar. Tills jag låter det gå, och låter mig gå! De är i allt sånt som jag blir ledsen, och inte klarar av processen. För jag fattar inte den delen när jag får vara ledsen. Nu har ja inget val känns de som, jag låter det vara som det är.


Fy fan va glad jag är! Träffade nyss den "andra tjejen" som Robin är förlovad med nu. Vilken jävla sjuk människa han är alltså. Vi hann inte ens prata i en minut förns han börja ringa henne och hota om att dra. Stackars människor som lever de liv dom gör.

Tack för att jag "får" vara som jag är, bara för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0