Jävul eller gud?

Jag är tacksam över dom känslor jag känner som gör gott i min själ. Som får mig att bara uppskatta de lilla i vardagen.


Kände mig kvar i gårdagen idag... vissa saker som fastnar som jag inte har släppt. Och kan inte släppa förns ja begriper ibland...vad de är som händer med mig. Istället för å harmas och va irriterad på människor. De är avsaknad av kärlek och acceptans. Och för mig handlar de om att jag känner mig bortvald, att ja inte är medräknad i umgänge, och att bara för att jag har en historia med två killar så är ja inte inräknad i deras sällskap. Så känns det, och de är tråkigt. För de finns en saknad av bara närvaron ifrån dom, och vad som faktiskt med båda två började med vänskap. De är tråkigt att "förlora" vänner pga av att de blir andra känslor inblandade.


Jag kan bli irriterad också, för de känns som att när "jag är avverkad" så duger ja inte längre. Men de är min känsla, de behöver inte vara en sanning.


Människor jag blir irriterad över, eller stör mig på, som jag vet påminner om vem jag har vart, som ger mig den spegeln på mig själv. Ja känner att istället för att störa mig på de och fastna i de, å inte se längre....så är de verkligen kärlek jag behöver bemöta dom med, och "ge mig själv de jag inte gav", fast till dom :)


Alla människor förtjänar kärlek! Och kärlek övervinner allt!


På jobbet håller vi på å gör om MASSOR, och de var så fint när jag kom idag :) Riktigt rörigt, men de kommer bli sååå bra när vi är klar :) Var faktiskt skönt att vara på jobbet och va sysselsatt. När ja kom hem så kändes de sååå skönt å komma hem bara, känslan av att komma hem var bara skön. Så slog de mig att den kände ja absolut inte förut, de är ingen nyhet, men den senaste veckan har de hänt så mycke i mitt inre och de påverkar tryggheten med mig själv i mig själv.
Är bara mysigt att vara hemma :) Ligger och kollar på reprisen av så ska det låta, vilka sköningar de finns alltså :) Underbart med musik och glädje, och människor som bjuder på sig själv!


Spelar mera gitarr igen nu för tiden me, de är också härligt, att musiken i livet börjar höras igen :) Har lyssnat på olika låtar på jobbet idag, och jag är skadad i att höra texter, å jag gillar de :) För jag försonas med mig själv och förstår med dom :) Och jag tolkar ofta på olika sätt, de gör vi nog alla beroende på vart vi är i livet, och hur och OM de tilltalar :)


Messade med min storebror, jag blir så glad :) Är glad för hans skull med, över den tjej han har träffat, och han skrev de "jag tror att de är hon som är hon" :) Häftigt att hitta "den" liksom :) Så skrev ja, ja den känslan kommer jag förstå när jag träffar "han som är han" :) Så skrev han, "han kommer komma tids nog, de är ja säker på". De värmde så gott å höra av min storebror :) <3





Kan ett farväl va ett lyckligt slut?
Svårt att förlåta den som vänder om, lätt att gråta över det som fanns en gång.


Kommentarer
Postat av: Örjan

ja min älskade vän <3 förmodligen samma känsla som jag hade när "ni" drog till gnarp på mitt favoritnöje "raggarträff". Det du har nosat på igen är ilusionen av äkta kärlek. vi kan älska.. kan de göra det ;)

Älskar dig..

2010-05-05 @ 00:56:55
Postat av: Jag (Linda)

Hmm... ja så kan de ju vara. Jag kan varken säga de ena eller de andra :)

Älskar dig med <3

2010-05-05 @ 17:57:07
Postat av: Sanna

Du är juh bara så fin i ditt sätt att uttrycka dig!! På lördag då ska det spelas :) längtar tills att vi ses igen... älskar ditt härliga skratt :)

2010-05-05 @ 19:29:08
URL: http://sanmelicias.blogg.se/
Postat av: Jag (Linda)

:) Tack älskade vän, de är du med ska du veta :) Kanske därför vi gillar varann me? Vi pratar samma språk liksom :) hihi. Ja jag ser också fram emot de, med många skrattisar och mysig närvaro :) Årets första grillning, here we come :)

2010-05-05 @ 21:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0